Subject: FW: Riigitee 11301 Lagedi tee ning Jaama tn 15 ja Luha tee 4 kinnistute juurdepääsutee ristumiskoht
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 11:37:41 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Hanna-Loore Õunpuu <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 25, 2024 11:37 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: Riigitee 11301 Lagedi tee ning Jaama tn 15 ja Luha tee 4 
kinnistute juurdepääsutee ristumiskoht

Tänan tähelepanekute eest!

Edastan parendustega projekti.

Lugupidamisega
Hanna-Loore Õunpuu
Tel +372 53 544 775
Raadius Arhitektid OÜ

On Friday, 12. April 2024 at 11:42, Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]> wrote:

Tere.

Tänan projekti eest.

Tähelepanekud projekti täiendamiseks:

1.	Täpsustamist vajab riigitee ja juurdepääsutee lõikumisnurk, kas jääb 
normides (§ 22 lg 6) lubatud vahemikku. Vajadusel korrigeerida.
2.	Palun lisada joonisele nähtavuskolmnurgad 1) ristumisel riigiteega ning 
2) ristumisel jalgratta- ja jalgteega.
3.	Täpsustamist vajab, kas 4,5m laiune sõidutee on piisav kahe samaaegselt 
vastassuunas liikleva sõiduki mahutamiseks, samuti geomeetria (kas pööravad 
välja). Võiks pöördetrajektoorid peale panna.

4.	Seletuskirja lisada viide detailplaneeringule kui projekti koostamise 
ühele alusdokumendile.
5.	Seletuskirjas puudub info, kas koostatakse eraldi tehnovõrkude projekt 
(näiteks projekteeritud restkaevude ühendused jms).
6.	Liikluskorraldus – kas riigitee äärde ühtegi liiklusmärki ei tule, 
näiteks mis hostelist teavitab vms?

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Hanna-Loore Õunpuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 3, 2024 3:23 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11301 Lagedi tee ning Jaama tn 15 ja Luha tee 4 kinnistute 
juurdepääsutee ristumiskoha ehitusloa taotlus

Tere

Edastan käesoleva kirjaga projekti Jaama tn 15, Lagedi kinnistule 
juurdepääsutee ehitamiseks riigiteelt 11301 Lagedi tee.

Märgin ära, et 22.03.2024 on Transpordiameti poolt väljastatud nõuded 
ristumiskoha ehitamiseks, kuid vahepeal viidi sisse aadressimuudatus. 
Varasem Luha tee 2 katastriüksus on seega tänaseks Jaama tn 15.

Lugupidamisega
Hanna-Loore Õunpuu
Tel +372 53 544 775
Raadius Arhitektid OÜ